3-årskalas

Jobbigt att vakna idag, trött som attan... Allt tog tid på morgonen, men vi kom iväg i någorlunda tid iaf. Gick med Anna å barnen ner till gärdet å kalas hos Clara. Vi hade köpt en my little pony, Elona valde, tror det var ganska lyckat iaf! Fick frallor å the/saft och sen glass med maränger banan å kolasås mm, väldans mumma!!!
Timmarna flög som vanligt iväg när man har kul. Tack så mycket för ett kul kalas!

Grattis Clara på din 3-årsdag!!

Kom hem å slöade lite. Spelade ps2 med Mange, collin Mcrae rallyspel. Å som vi skratta haha! Jag var väl inte helt bäst, men vi hade kul en stund!

Fixa tacos till kvällsmys, alla åt med god aptit, Thilia smaska majskrokar å fick sen gröt. Hon åt strax efter även en halv flaska välling å somnade gott i sin säng. Elona var med trött å somnade ännu fortare. Å nu e Mange med trött å har somnat i soffan och jag ska lämna in när Idol e slut. Ikväll tyckte jag Mariette och Erik var bäst, tror Eddie åker ut, han var sämst ikväll. 

   

Jag hade rätt, det blev Eddie.



Kommentarer
Sara Hägg

Clara älskar sin nya ponny =) Elona vet vad tjejer i hennes ålder tycker om =)

2009-11-14 @ 14:40:16
Erika

Aah, jag blir tokig att det är så lång tid innan man får veta vem som åker ut... Jag hinner somna på soffan flera ggr om. Får alltid kolla på nätet dagen efter vem som åkte ut =) Kram på dej

2009-11-17 @ 10:47:24
Annica

Bra det Sara!!=)



Håller med Erika, Men jag brukar vara envis å sitta uppe för att få veta hehe!!=D

2009-11-17 @ 11:16:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0