Semester

Sportlov för tjejerna semester för mig.
Kollar på föreläsning om stress och antecknar, häftigt när man förstår mer och mer och kan plocka ihop alla pusselbitar! Allt hänger ihop, superintressant och väldigt roligt med mer kunskap! 
Går promenader, och kör träning hemma med gummiband och boll, även en del vikter. Upptäcker lite då och då ett och annat fel rörelsemönster och får övningar av Julian min massör, som är väldigt duktig på kroppens fysik, för att stärka upp dessa områden. 
Idag ska jag rida lektion igen, ska bli så kul! Kör lite då och då i tjejernas grupp i vår när de har dressyr och det finns plats. Bra dopamin!🤩
Act alp kursen går bra, lär mig otroligt mkt på de föreläsningarna med och får ökad förståelse om vad maten vi äter ska göra i kroppen, vart den tar vägen och vad som händer när det saknas byggstenar. Kroppen bygger det du ber om, allt hänger ihop! 🤩😍
Så häftigt!😁
Bokade flyget häromdagen till Spanien i oktober. Redan skitnervös för såhär har jag aldrig rest själv förr, men ser så fram emot det!🤩 Ska bli kul att träffa Anna live, få mer kunskap om mig själv och livet. Bokade tid för förnya passet med, fick tid mitten på april😅 
Vi går mot vår, skönt! Hoppas vi kan slippa denna eviga halka ute snart, älskar snö men när det envisas med att bli tö och sen frysa på och vara snorhalt hela tiden så man knappt vågar gå ut är tröttsamt. Jag går ändå men det är trist att jag numera är lite rädd för att ramla😏 och är rädd om min höft🤷🏼‍♀️ Tror nog den håller, har ju vurpat några ggr redan, men ändå är jag mer försiktig. 
Nu ska jag iaf ut en runda, dagsljus och frisk luft behöver alla var dag!❤️

Plättan



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0