Mormor

I onsdags kväll vid kl 23 dog min mormor. Hon skulle fylla 89 år i år. 
För en vecka sen blev hon dålig och sköterskorna trodde det handlade om timmar kvar bara, hon höll ut i nästan en vecka till. Segt virke i henne, hon hade diverse krämpor på slutet som tex kol, men ändå släppte inte livet taget förrän in i det sista.
Morfar blev nu änkeman, fyller 95 år i år. Han är hyfsat pigg med, lite dåligt hjärta och ont i fötterna och benen. Men klar i huvudet. Min farmor är 99, så jag hr bra gener i blodet😏😁❤️ 

Jag lever som jag gör för jag vill må strålande när jag är 70 år, 80 år ja tom 90 år! Jag vill orka leva och vara pigg, pigg på livet hela livet!  Och jag vill leva livet! Njuta av en kropp som mår bra och fixar att ta med mig på de äventyr som jag önskar. 
Allt hänger ihop och kroppen bygger bara det du ber den om. ❤️ 
(null)

Plättan 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0