31 december

Nyårsafton idag, ska strax nana. Har hänt lite sen sist😁
Jag red en lektion, underbart, roligt och fantastiskt härlig känsla att kunna rida igen och även 20 år senare minns jag hur man gör! Så glad och tacksam!😍🤩🙏🏻 Hoppas jag platsar in i nån lektionsgrupp nu i vår!

Jag bokade in mig på Annas hälsoresa, blir i oktober, Nerja i Spanien! Ska bli så roligt!🤩👍✨
Bokade även in en kurs som startar 3/1, ACT ALP och nu ska jag jobba bort dessa ovanor jag lagt till med som jag inte mår bra av. Sjukt hur man kan falla och trampa runt i diket hela tiden. Blir iaf intressanta 12 veckor med föreläsningar varje vecka. 
Och jag har även anmält mig till 2 utbildningar på distans, en om inflammationer och immunsystemet och en till licensierad stresscoach! Ser så fram emot detta!! 🤩😃👏 
Igår köpte vi en ny säng till Elona, en 140 brimnes från Ikea, hämtade den i Mariestad. Idag var Emil här och hjälpte oss bära upp den vilket inte var helt smidigt🙄🙈 Madrassen gick hyfsat lätt, men för att få upp stommen fick vi skruva bort trappräcket uppe😂 Blev bra iaf till slut, Nona är jättenöjd! Mamman mä😁
Nähopp, dags å sussa kudden, en dag kvar på detta året!🤩😍🙏🏻

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0