Ledsen

Igår fick jag veta att Sandra inte får vara kvar på jobbet och det gjorde mig både ledsen och arg. Ledsen för hon trivs och arg för det fanns andra som borde fått gå istället tycker jag. Nu bestämmer ju inte jag😏 men ändå.

Fått brev om lovskola till Thilia, gäller engelskan. Det konstiga är att det är ett ämne hon är DUKTIG! i!! Alla år vi suttit hemma och läst och övar glosor har det varit som ett rinnande vatten, inga problem alls. Nu vill hon inte läsa högt och före jul fick vi brev om att hon inte är godkänd pga det. Så det är det enda ska hon sitta och göra, läsa högt då de dagarna?!? Blir så trött… Och hur fåglarna ska jag kunna hjälpa henne när jag aldrig får veta vad hon har för läxor?! För hon själv har dålig koll tyvärr… när man fyllt 13 är man visst vuxen….🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️🤦🏼‍♀️

Plättan


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0