Orka när livet suger?

Nånstans gör en oftast det. Konstigt nog. Man hittar styrka nånstans. Om än aldrig så lite så kan minsta vara det som räcker i stunden. 

Livet är inte lätt. Mitt har inte varit lätt. Och inte är det lättare nu men större barn att oroa sig för, en vän med stora bekymmer att oxå oroa sig för, och ett par till i mitt liv som dras med problem som inte är mina men jag tänker på vad jag kan göra för att underlätta för dem lite. 
Det är svårt att se glädjen i livet vissa stunder och dagar. Jag såg livet i solen idag, och kände det när jag njöt av dess strålar mot husväggen på lunchen. Även på min promenad efter jobbet kände jag värmen och livslusten och glädjen. 
För att komma hem och se tårar och ledsenhet. 
Läsa om bekymmer och bli orolig och arg på samhället och skolan som skapar massa problem som inte borde finnas. 
Gaaahhh! 😤😭🤬🤯😱💔❤️‍🩹

Livet ändå. 
(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0