Januari

Nyårsafton var mysig, liteblandad kompott! Patrik firade med oss, god mat, mario cart och raketer. Lite drama med berusade ungdomar men det löste sig bra. 😉 

Smittspridning i massor, halva jobbet ligger hemma sjuka, antingen covid eller magsjuka. Jag är med hemma, lite snorig men mest ont i min vänster fot, klev snett på jobbet och ja den är utsatt sen länge och nu bestämde jag att vara hemma och vila den lite. Och blev snorig🙄🤷🏼‍♀️ Men annars är det bra😂

Kollar på föreläsningar, sjukt intressant. Ska skriva lite anteckningar och sammanställa och sen skicka in. Har en övningsklient redo, behöver 2 till så ska snoka reda på dessa snart. Spännande, hoppas jag fixar det!😉
Klarar jag detta och blir godkänd ska jag hoppa på till hälsocoach oxå, diplomerad sån! Kroppen är fantastisk och intressant och allt hänger ihop och jag vill bara lära mig mer!😍🤩

Nu ska jag fixa lite tvätt och sen kolla ett avsnitt av svt’s serie din hjärna av och med Anders Hansen, detta avsnitt handlar om känslor. Denna serie borde alla kolla på, Hjärnan är en väldigt intressant manick! 🧠 

Plättan (null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0