en 3årings tjurighet....

Elona startade dagen med att vara först gosigt kramig, bus med syster som vaknade och totalt urflipp och illvrål när syster blev upplyft ur sin säng av mamma.... Hon ville busa mer, men vi var tvugna att gå upp om vi skulle hinna med alla bestyr innan sången....Suck.. Mer bryt när jag inte bar henne ner med... Hon åt snällt sin yoggi, jag duscha med Thilia i barnstolen utanför duschen. Den ongen e inte dålig hon heller, igår glömde jag berätta att när jag gjorde välling satt hon i sin stol, jag stod med ryggen mot henne, Mange kom ut från toan å såg Thilia i sin stol, ståendes på fötterna med händerna på stolkanten och vingla!! Jag fick hjärtklappning....=S Lämnar henne inte mer där, hon ställer sig upp direkt!
Vi kom iväg till körka, jag som vanligt sen...
Gick bra hela vägen, första grälet var att vem som skulle öppna dörren in... Noa i tårar. Gick över och jubel sen eftersom den heliga gröna kudden var ledig!!=)
Elona bröt ihop en gång vid leken å pysslandet sen, de gjorde masker idag och hon såg att några hade gjort prinsesskronor..vi skulle gå hem då så det var bara skrik å tårar.... Tidigare hängde Noa upp en rockring och Elona bröt ihop då eftersom hon ville vara först med sin.... Tänk att Elona som ofta är solen själv bland folk kan minsann vara tjurig och bryta ihop för inget!!
När vi gick hem ville ongarna ha banan, vi hade ingen med oss så då var det tjurigt för det....
Fixade mat, Elona åt bra efter många om och men.
Dags att åka på kalas, som vanligt sena... Var kul och god tårta bjöds det på!! Grattis Casper på din 2årsdag!!


Casper 2 år!!

Trevligt kalasande, inga bryt!
Åkte förbi kvantum på hemvägen, var lagom sugen med 2 trötta och hungriga barn, men det gick över förväntan, de var snälla och häll sig i skinnat båda 2!=)

Var lite bryt hemma sen, Nona ville ha gul kattyoggi mamma sa nej, äter upp den röda först innan ny öppnas... Nona slog mamma, blev mer arg för hon fick ont när hon slog, då var mamma jättedum.... Tog på jamis på barnen, Mange gav T välling jag läste saga för E. Hon var kramig och go när vi skulle läsa, hon sa förlåt för att jag varit tjurig och mammas hjärta smälte såklart.... Dessa söta små gosar... Tur man älskar dem så!!=)


Mina fina tjejer!!<3<3<3



Kommentarer
Anna

De är verkligen helt underbara men fy så tjuriga de kan vara ibland våra små älsklingar!

2009-11-13 @ 22:33:12
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0