fönsterputs

Igår var det lite slappa dag. Ingen dagis, bvc för Thilia och Elona skulle med för att få remiss till öron näsa hals, hon snarkar ju en hel del den ungen... Men vi fick en tid till Anna på tisdag istället, får se vad hon säger om det hela.
Gick en liten runda innan vi landa på bvc, skönt, fast man skulle haft öronproppar, Elona pratar för 5....=)<3<3<3
Fixade snabblunch, hamburgare, (fanns 2 st) stekta ägg, korv (fanns 1) å macka. Blev mätta iaf hehe!
Gick med Anna för att hämta Noa på dagis och Sara hängde på nästan ända hem till oss, sen gick hon hem igen. Å vi gick in till oss å Anna hem till sig.
När Mange kom hem tog vi en macka och åkte sen till Byggmax och köpte metalllister till skarvarna i golvet. Sen hem igen natta barnen. Kolla på Ullared å sen grannfejden. Å efter det Gladiator, löv den filmen! Å sen vaknade Thilia, var inte hungrig utan bara pigg... Stod i sin säng å var jätteglad, det var inte hennes nu trötta mamma... Mange la henne ner ett par ggr med, hon somna till en stund sen upp å studsa igen...*suck* Hon tog flaskan vid halv 3 tiden och somnade sen, fick sova lite iaf... Var uppe en gång vid 6tiden med, gav sista sslatten välling och sen tutte å fröken somna snällt till halv 8.
Idag gick vi till dagis själva, Anna skulle te stan å åkte bil. Efter lämning gick vi runt snuggarp, skulle gått tryggarp med, men insåg att jag inte skulle hinna med nåt hemma då....
Gick hem å putsa fönsterna på nerevåningen och lagade mat, rödspätta å potatismos, mumma! Skulle vi haft i söndags men blev inte så då vi inte hann med riktigt...
Sen tog jag bilen å hämta Nona. Ner till Sandella där Glenn (ägaren) sågat ner granar mm. Jag nallade riset till julbockarna vi ska klä en dag när vi hinner.... Åkte en sväng å nallade mer ris lite här å där...Har numera hela bagaget fullt, luktar skog i bilen nu hehe!!=)
Möe på programmat i veckan ja... Imån ska vi slänga skräp igen jag å Anna. Sen ska jag in te a6 å köpa stövlar, vill ha nåt vetigt på fötterna nu... Sen är det sång på torsdag å efter det får det bli lite klädning av bock, eller mer fönsterputs, å även spinning. Mange ska på julbord så då måste jag fjäska för nån som vill passa mina troll under tiden. På fredag e det pepparkaksbak på öppna, hinner va med en timme innan jag ska iväg, ska fira Päronboll å det tar en stund att komma dit vi ska så vi måste åka i tid ja å Lotta. Mange får gå hem tidigare, kan ju hoppas han vill komma sista tiden till öppna.... Sen e fredagen räddad...Å lördagen med, mer fix med bockarna får det nog bli då!! Å sen söndag ska ju alla stakarna upp (om jag inte hunnit det på lördagen!) åsså e det julmarknad framme med tomte å tipspromenad, får man ju inte missa!=) Helst ska bockarna å sånt adventigt va helt klart då....

Känns som man har häcken full!!!!=D

Nu spelar Hv mot Frölunde, HV leder med 2-0, hoppas de vinner med!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0