gekås!!!

Upp på morgonen ganska lätt, gav Thilia gröt. Ibland äter hon massor, ibland passar det inte alls... Nu gick det bra iaf. Gick till dagis med Anna och barnen och på vägen hem följde Sara med en bit, synd vi inte hann gå nån längre tur. Anna var barnvakt åt Thilia idag, jag och mamma skulle till Ullared å shoppa. Lämnade Thilia och gick hem, mamma kom och vi gav oss iväg. Tar ju en stund att åka...
Väl framme tog vi varsinn vagn och gick rakt in, ingen kö, gött för det e ingen höjdare då!
Mamma e lite yr, är typ överallt samtidigt haha!! Hittade en del iaf, fast kunde blivit mer, är så svårt att få nån översikt när allt ligger i vagnen. Fanns en del fina kläder till barnen, men ändå lyckades jag inte få med mer än 2 tröjor till Elona!!=/ Å jag hittade en fin kjol, skulle ta en annan för den jag prova var dragkedjan sönder på, men jag glömde hämta en ny... Å till Mange fanns det massor, men det duger ju inte alltid  med det jag väljer å eftersom han inte var med så fick han bara en tröja.... Men lite julklappar blev det inhandlat iaf! Å jag skulle köpa långkallingar te Noa, de var slut i hans storlek... Elona skulle ha en ny mössa, fanns inte så mycket sånt heller. Jag med behövde mössa, dåligt utbud där med, men en ny jacka hittade jag iaf! Får väl se om man kommer dit nån mer gång innan jul... Blev ganska dyrt denna gång så jag undrar om Mange godkänner en resa till hehe....;)

På vägen hem stannade vi på Max i Värnamo. Mamma var trött, hon brukar sova vid den tiden hehe... Var hemma kvart över 10 ca, lång dag!!=)

Hade gått bra med Thilia, skönt det så man vet om man vågar lämna bort henne fler gånger!!=D
Tack så jättemycket Anna!!

Väl hemma så kände jag av träningen dagen innan, efter att ha suttit i bilen och gått hela dan på gekås så var jag stel och öm och nu i skrivande stund känns det i magen... men det e ändå en skön ondhet, skulle bara behöva mer träning nu!!!=)



Kommentarer
Anna

det gick jättebra med Thilia! Synd med långkallningarn men jag hoppas att jag kommer iväg!

På torsdag är det spinning! Då måste du följa med! Ska jag så kan ju inte du vara sämre!

Kram

2009-11-17 @ 12:47:55
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0