kryddigt party!

Igår va det frallefrukost som vanligt. Efter det tog Mange med barnen ut till sin pappas jobb en sväng, Dedde mfl var där å fixa med hans bil. Jag var ensam hemma, gött! Väntade på min kusin Ebba som jag köpt jultidningar av, var leverans nu.
Gottade mig en bra stund i min ensamhet, skulle sen slå in lite julklappar, han knappt börja innan Mange å barnen var hemma igen!
Fixade mat och åkte sen upp till kullen å fika och lånade Majs oklädda julbock, Mange skulle kopiera "skelettet" så vi kan göra en egen. Väl hemma igen fixade vi mat, fläskfile och klyftpotatis, så mumma!

Idag gjorde Mange skeletten och sen åkte vi upp till kullen och fick lite instruktion av Inger Lindblom hur man klär dem med granris. Sen fika vi hos Maj å Gunnar en sväng.
Åkte hem, Mange beställde mat till sig å Elona, själv hann jag inte äta då jag skulle på kryddparty och var lite sen. Lotta messa jag på förmiddagen å fråga om hon ville följa med å det ville hon så hon kom förbi och vi gick bort till Anna å partyt. Fick smaka på lite röror å dyl, var mumsigt!! Fanns mycket spännande, synd man inte hade råd med typ allt... Fick mackor å kladdkaka till fika, inte dumt det!!
Väl hemma blev det kvällsmat och dusch å bad av barn å nattning.



Kommentarer
Anna

Tack för att du kom!

Kram

2009-11-23 @ 12:27:45
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0