lördagsfrämmat!

Knäppt ord egentligen, främmat??!!?

Upp vid halv 9 idag, Mange uppe tidigare med barnen. Han tog med Elona fram å köpte frallor å jag klev in i duschen med Thilia i barnstolen, hon kryper in i duschen annars hehe!!
Åt frukost, sen åkte Mange å hjälpte kakel Anders med lite grejer han skulle flytta mm. Jag å barnen va hemma å damsög å lite. Gjorde inte många knop idag, jag har inte varit utanför dörren ens...=S

Lotta ringde, hon undrade om de kunde komma hit ikväll å hitta på nåt så så fick det bli!! Fixade lite mat, ugnsbakad fläskfile med klyftpotatis å bejja å sallad, smarrigt blev det! Fixade en kladdkaka med grädde till efterrätt, inte dumt det heller! Jag åt en portion mat å en liten bit kaka, nöjd då jag säkert kunnat trycka i mig mer för det var jättegott! Men jag åt mig mätt å glad det stannade där!!=)
Hade en mycket trevlig kväll, får vi göra om snart igen!!!=D

Mamma å Bengt åkte till Ullared idag, men där var så möe folk att de vände igen!!=O Å även Maj å Gunnar var där (!), de gick utanför i affärer å när det ingen kö var gick de in, va där 10 min å gick ut igen, va möe folk inne... Blev inte möe handlat för deras del idag inte hehe!! Jag vill åka dit med!!!! Hoppas det blir min tur snart!!

Nu e kl mycket, dags för sängen!!

Natti!





Kommentarer
Jonas

:( när ska jag få komma på fika då? snyft //Kram Jonas (Svahn)

2009-11-08 @ 07:53:30
Annica

=D

2009-11-08 @ 08:59:20


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0