måndag

Jag å Thilia gick upp vid halv 8 ca, Elona sov som attan så henne väckte vi 10 över 8!!=)
Anna körde ner Noa å Elona till dagis, jag hämtade släpkärran och sen ut till Anna och fixa trädgård, slit å släp, blir nog kalas när där blir färdigt!! Släpade bort staket å trappa mm, blev bara en vända till tippen, de små var mer medgörliga idag men tiden ville inte räcka riktigt tyvärr...
Blev Florens till middag och sen hämtade vi de stora för ett bvc möte i församlingshemmet. Som alltid många mammor (not), typ stadiga 4 där jag å Anna alltid ingått. Idag var Sara å Nina där med barn med. Ganska bra på sätt och vis att man inte är så många, men hade ändå inte skadat om där kom några fler...
Blev ett möte med mycket känslor inblandat. Och go fika såklart.

Pappa och Paula var här med en adventskalender till Elona, godis i. Även mamma och Maj har varsinn till henne, choklad....

Åt hamburgare till kvällsmat. Hockeykväll på tv. Jag läste för Elona och höll på att somna under tiden flera ggr... Kom ner, la mig i soffan och somnade som en sten... Vakna ca halv 10, HV förlorade mot LHC, 5-2...

Ska nu in i duschen en sväng och sen krypa i säng, ny dag imån.

Anna, närhelst du vill och behöver finns jag här för dig. Såna vänner som du växer inte på träd och jag är glad att jag hittat dig!! =)



Kommentarer
Anna

Tack vännen! Så glad att jag har dig vet inte hur jag har klarat mig utan dig i alla år!

Kram

2009-12-01 @ 22:20:17
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0