Måndag

Uppe vid 7 idag, 2 tjejer som var vakna då så det va ju bara att stiga upp å se glad ut fast det kändes som jag hade ett helt grustag i ögonen.....zzzzz

Tog bilen till dagis, blåste halv storm ute.
Väl hemma fixa de jag lite tvätt.
Lagade mat, fläskkotletter med klyftpotatis å bejja, ugnsbakade grönsaker med, inte dumt alls!!

Gav Thilia mat å stoppa henne i vagnen å gick till dagis, skönt! Blåste inte alls jämfört med morgonen. Hämta ut Elona å gick å gunga lite med Sara å Clara. Clara e så himla go å söt, å hennes mamma e med en härlig å skön människa, lätt å prata med. Blir väl mer tjöt imån då vi ska till Anna efter dagis på fika! Kul!!=D
Gick hem efter knappt en timma, var lite frusen då. När vi närma oss hemmet kom det lite regndroppar å väl inne å alla kläder va av såg jag att det kom en hel del regn så vi hade lite tur där!

Satte igång å göra scones, mumma! Mange kom hem å vi åt varm chokladmjölk å nybakade scones, supergott!
Damsög å bytta lakan, å äntligen sänkte vi Thilias säng, behövligt då hon stått där å svajat när hon vaknat....=S
Badade Thilia, Elona duscha med Mange, sen i säng med båda tjejerna.

Premiär för ett program om Ullared å gekås, kul haha! Längtar redan till jag får åka dit å shoppa loss! Fast inte så extremt som en familj som åker dit 2 v varje år å shoppar varje dag, shoppas i 2 v som ska vara ett helt år!!! Finns folk till allt......

NU ska jag hoppa i säng, gott med nya lakan!!

Imån blir det promenix till dagis...

Natti!



Kommentarer
Anonym

Vad glad jag blir att du tycker så Annika =) Är så trevligt att prata med både dig å Anna!! Det e så kul när vi har barn i samma åldrar!!

2009-11-03 @ 21:10:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0