rumpont...

Uppe vid 8 ca idag, Elona har legat mellan oss inatt och trängts och hostat lite, men inte värre än att när hon somnat sov hon bra och även jag.
Åkte bil till sången, var sena....ovanligt? Nope....
Elona ville sitta bredvid Noa på hans kudde, han ville ligga på den. Bryt, bryt, bryt.... Var ju faktiskt Noas kudde så Elona fick ge sig, men lagon till det så skulle kuddarna bort. Dessa 3-åringar....Tur man älskar dem ändå!!<3<3<3
När vi kom hem fixades spaghetti och köttfärssås.
Damsög lite, syns att man har katt när Thilia kryper överallt och syns ännu mer när hon har svarta byxor på sig...

ca 10 i 5 kom Anna och hämtade mig, dags för spinning....Jag har aldrig testat det så det var spännande att se hur det skulle bli och hur mycket jag skulle orka...
Upp på cykeln och satte igång att trampa och himmel vad jobbigt det var!! Mitt i allt fick jag en trevlig slem attack i halsen som sen inte ville ge sig, lagom kul att ha det ivägen när man skulle flåsa för flåsa det gjorde jag massor! Men det var faktiskt ganska skoj, trodde inte det men ser fram emot nästa pass! Fast inte min rumpa, ajajaj vad öm den är!! Cyklar ju inte ofta annars direkt så det kommer ju göra ont ett tag...Men skam den som ger sig för en sån sak!!
Kom hem och kolla på hockey, HV vann med 5-0!! Gött!!!=D
Läste för Elona, hon snurra en bra stund innan hon somnade. Och Mange hade lite att göra med Thilia innan hon somnade med, men nu sover de sött och Mange med i soffan! Jag ska oxå knoppa in nu, öf imån!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0