Snö!

Klev ur sängen med Elona bredvid, hon vråla inatt "jag vill inte!!!" å sen "mammaaaa" å kom inrusandes rakt till mig å låg slimmat mot mig....Mange försökte ta henne men nej inte gick det.... Suck... sov sådär då hon ligger mer på mig än ijämte. Bar in henne när hon somnat men hon kom igen sen så då fick hon stanna... Lilla gosan...=)

Åt frukost, klädde på oss å gick till dagis med Anna, Noa å Max. När vi kom ut kom det några snöflingor dalandes å när vi kom till dagis kom det ännu flera. Kallt var det med, men vi gick runt Tryggarp iaf. Stanna till på kyrkogården å kika lite, brann ett ljus vid farfars gravsten...

Väl hemma plocka jag lite å lagade mat, kyckling å ris idag.

Gav Thilia mat å klädde på henne, vi hade bestämt att gå ner å hämta med. Blåste mer nu, men gick bra iaf. Hämtade sniglarna, knatade hem med lite tårar å gnäll från alla utom Max å mammorna... =)

Tände kaminen hemma sen, titta på tv med Elona, Thilia sov. Mange tog bilen vid lunch å bytte däck.
Mamma å Bengt kom en sväng å hälsa på, Mange kom hem å vi fika lite.
Åt mat å Mange badade sen Thilia å duschade med Elona. Jag fixa disk å lite tog Thilia, blöja, jamis välling å sängen. Försökte få henne att somna själv, gick sådär, hon far ju runt i sängen som attan, men till slut somna hon iaf.

Kikat på Bonde söker fru, är så kul att se Anette där, tror det skulle funka mellan henne å Janne, men man får följa å se hur det fortsätter!!

Imån blir det sång, sen hälsa på Sandra å Viggo å efter det kalas för Lukas som fyllt 5!

Bye!



Kommentarer
Anna

Vi är duktiga å tur att inte mammorna grät med! Å duktiga Max!

Kram

2009-11-04 @ 22:38:10
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0