sovmorgon

Hon somnade sen Elona fast hon snarkade väldigt ljudligt... Thilia sov som en liten sten, och hade inte Elona vaknat vid 4 tiden och varit ledsen så hade hon nog sovit hela natten! Mange gick med Elona och tvätta ögonen och Thilia vakna och ville ha mat.
Vi sov sen till ca kvart över 8!! Skönt...
Gick upp och åt frukost, sen hände inte mycket, Ronja gick ett par gånger... Tänkte gått ut idag, men hoppade det, var inte direkt kul väder. Finns ju regnkläder, jag brukar vara först att säga det, men eftersom Elona är lite sådär i ögonen och båda lite snoriga hoppade jag det idag. Illa jag vet...
Elona ville titta på Emil uppe och fick det. Jag satt nere och Thilia somnade. Tänkte lägga henne i sin säng, men innan jag kom så långt hörde jag världens brak och sen illvrål från Elona..... La Thilia i vagnen och rusa upp. Byrån i vårt sovrum med tvn på hade vält framåt med alla lådor urdragna, tvn, boxer, vas och blomma hade allt ramlat ner med... Tvn låg på golven, höll som tur va och vasen i en låda oxå den hel. Elona hysterisk och mamman likaså... Hon hade dragit ut alla lådor av nån anledning vilket resultera i tippning av hela byrån... Hon kommer garanterat inte göra om det då hon till viss del fick den över sig och var jätteledsen... Så kan det gå....
Åt tacos ikväll, gottigt såhär en lillelördag!;)
Sång imån, får se om vi går, beror på Elonas ögon. Ännu har hon inte vaknat en gång sen hon somnade, kan ju hoppas det inte var nåt allvarligt...
Bädden nästa!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0