tisdag

Uppe med alarmet idag, kl 7. Skönt att inte bli väckt av barnen utan få sova så länge man ville! Nåja, nästan iaf!!;) Thilia vaknade av alarmet med, undrar hur länge vi hade sovit annars...?

Gick ner å tände i kaminen, var lite röset. Mange hade inte tänt idag, tyckte väl inte det behövdes, men det tyckte jag! Klädde på Thilia å sen vakna Elona. Hon hade sovit hela natten i sin säng, kommer emellanåt å tassar in till Mange, mig får hon inte sova jämte, hon ligger helst på en å jag kan inte sova då. Mange bryr sig inte, tycker det e mysigt att hon ligger där å e varm å gosig!!=)
Åt frukost. Skulle gått till dagis, men Anna messa å sa att hon hade fått ett gallstensanfall tidigt på morgonen så hon tog bilen ner. Tog jag med, klockan sprang iväg så till slut hann inte jag gå heller. Mange ringde med, han hade glömt frukostmackor så jag slängde ihop ett par å tog med ner samtidigt.

Väl hemma gick jag igenom en massa kort som jag ska skicka på framkallning å förstoring mm. Kul å kolla på gamla kort, men blir lite tja, inte lessen men modfälld kanske? när jag ser kort på min mage innan graviditeterna... Så slät å fin blir jag aldrig mer... Men jag har ju 2 underbara godingar så det får det väl vara värt!!=)

Fixade torskgratäng med kantareller å potatis till middag, blev supergott!
Klädde på Thilia å gick med Anna ner å hämta på dagis. Gick sen direkt hem till Anna för å fika å ha trevligt å barnen få leka. Som vanligt trevligt i detta sällskap. Å så klart var det lite kiv, ihopbrytning, tårar mm, men oxå skratt å stoj! Å ett å annat toa besök.....=P Tur de e underbara för det mesta de små hehe!!

Gick sen hem å gav tjejerna kvällsmat å stoppa dem sen i säng. Kollat lite på tv men ska nu ta å krypa i bingen, imån e det dagis igen å spöregnar det inte ska jag gå ner å hoppas Anna hänger på, vi har alltid mycket att ventilera å tjöta om!! Himlans bra att ha henne till sånt!!=D



Kommentarer
Anna

Du är oxå bra att ha!

Kram

2009-11-03 @ 22:20:00
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0