Tomten!

Fick sovmorgon idag och när jag kom ner hade Mange fixat frallefrukost! Han hade med båda tjejerna fram å köpte färska frallor och han hade kokat ägg precis som jag vill ha dem! <3
Han tog sen med Elona och tvätta bilen. Jag och Thilia var hemma själva och sen somnade hon en stund så jag var själv och bara njöt av lugnet!!=) Skönt ibland...

Gjorde spaghetti och köttfärssås till middag, eller Mange lagade mat när jag gav Thilia mat;) Duktig min kärlek!
Farmor och farfar kom en sväng och när de åkt klädde vi på oss och åkte upp till hembygdsgården och kika, lite höstmarknad där.
Paula, pappas sambo, hade en massa julgrejer mm till salu, Elona fick godis och ett par vantar. Och innan vi gick fick vi täffa tomten oxå! Elona gjorde stora ögon, men rädd är hon inte, har hon aldrig varit, han är ju snäll tomten!!<3=D Tur han hann komma innan vi gick!!;)

Åkte hem och kolla på hockeyn, HV vann med 5-4 efter förlägning. Dedde och barnen kom lagom till sista perioden, Lukas ville låna rallyspelet.
När de gått åt vi kvällsmat, frallor och cholkadmjölk, mums även en lördagskväll! Kunde ätit hos mamma, men vi hade ingen lust att ge oss ut nånstans ikväll, trötta både jag å Mange. Jag har nappat ett par ggr redan och ska strax lägga mig nu, blir gott i nya rena lakan som jag och Elona bytte innan maten idag!!

Natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0