tränat!

Fick sovmorgon idag med, Elona kom och väckte mig 9.15, då var frukosten klar. Nybakta scones, stekta ägg och the!! Mums, tror jag har världens bästa kärlek!!<3<3<3

Plockade lite efter frukost, blir mycket sånt när mitt småfolk är i farten!=)

Mange tog med barnen till farmor och farfar och jag damsög och bytte sen om, jag och Anna skulle till Tenhult och träna bodybalance på Berga träningsstudio. Idag hade de inspirationsdag och det var gratis så dit åkte vi och lät oss inspireras. Och jobbigt var det, fick ett stort hum om hur ovig jag är och hur mycket mage jag numera har mot sist jag tränade nåt sånt här.... Anna köpte 10-kort så jag har lixom inte möe val mer än följa med framöver... Köpte inget själv då jag inga pengar tog med, korkat då det var billigare just idag, men får väl leva med det! Och klart jag gärna följer med, måste ju knota lite hehe.... Och är man fler så är det en morot oxå och lite extra pepp från nån annan som strävar mot samma mål är bara bra!

När jag kom hem var övriga familjen ännu inte hemma så jag satte igång att skura golvet med, är inte så lätt längre om Thilia är hemma... Går när hon sover, annars kryper hon ju överallt och det är ju inte så smart på blött golv, parkera henne i stolen är inte smidigt heller, den klättrar hon ju ur, ska fixa "spännband", saknas i den stolen, då kanske hon sitter stilla...;) Iaf fick både över och undervåníngsig en riktig skurning.

Övriga familjen kom hem och vi lagade mat, eller Mange lagade mat!! Han fixa köttbullar, kokt potatis och egengjord brunsås, så himla gott!! Jo han är världens bästa!!=D

Sen har det inte hänt så mycket mer idag, skönt det med, ta det lugnt är bra det med ibland.

Kollade på en bra film när barnen somnat, jakten på lycka med Will Smith, klart sevärd!!

Nähepp, nu blir det bädden, imån ska jag och mamma åka till Ullared, kuligt!!=)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0