Fikadag....

Uppe med 2 pigga barn kl 6, mamman mindre pigg.... Men det fick ju gå. Hade gott om tid att fixa oss på innan dagis.
Efter dagislämning var det dags för fika hos Anna, Sara skulle vart med men kunde inte, Clara hade feber stackarn, så hon va hemma. Hoppas hon e piggare nu.
Kom till Anna vid strax efter 9 å åkte ca 20 över 12... Mycket tjöt haha, men alltid trevligt sånt! Kollade på kort med, fanns några från den korta tid vi var i Tenhult haha, man var hemskt snygg=D!!

Blev gourme mat a la florens idag, mange åt pizza å jag kebabsallad. Hann inte laga nåt till halv 1 idag så....

Sen var det dags för bvc träff igen. 4 mammor idag med, kan undra vart alla mammalediga håller hus.... Trevligt var det iaf, blev en hel del pratat! Var en kvinna som jobbar med familjerådgivning för gravida bla där idag, väldigt trevlig! Tråkigt bara att inte flera mamor var där...

Väl hemma igen kolla vi lite på tv, åt lite innan nattning av barn. Båda somna ganska hyfsat, men hör att Thilia stackarn hostar lite, hoppas hon sover bra ändå....

Nu e det dags för kvällsbestyr som tandborstning å sen krypa under täcket. Imån har jag inget planerat så det får bli gardinsyning för min del!

Just ja, färgade håret igår med, trist det ska växa som gräs mitt barr, måste ju färga det så ofta om man ska se någorlunda vetig ut!!=)

Natti natti!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0