Föräldramöte

Ikväll har vi varit på föräldrarmöte på dagis, var väl sådär spännande info. Bvc-tanten var där å pratade om sjukdomar, det mesta av den infon fick ju vi med småttingar för några veckor sen på ett bvcmöte, men lite drog fröken Susanne om vad som händer å fötter åsså va de ju fika å lite allmänt prat å sånt e ju alltid välkommet!!=)

Imorse när   vi gick upp var det snö ute, lite tidigt, men det lilla som kommit försvann ju nästan lika fort. Gick med Anna, Noa å Max till dagis som vanligt, å när vi lämnat sniglarna gick vi runt snuggarp å Sara hängde på med sin Melker sen hon lämnat Clara. Kul att vi har barn som e lika gamla å går på samma dagis, samma tider så vi kan umgås å tjöta å ha kul, vi e ju liksom ganska lika å trivs i varandras sällskap, kalas sånt!!

Har rensat lite kläder nu ikväll med, en säck till insamling, en spara hög å en sälja hög, några spänn drar det väl in hoppas jag... Ska gå igenom mina mammakläder imån, ska vi göra mer bebis så e tradera bra, finns mycket snyggt å köpa då, de jag hade nu kan ju nån annan använda så slipper de ligga här å drälla....

Har ingen koll alls på mina steg idag, men e nog över 10000, Anna var en bit över det iaf så då bör jag me va de!! Ska försöka ha lite koll på sånt å kampen mot fläsket fortsätter.....!!

Nu blir det bädden så man orkar med ev nattmat å dagistrask imån!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0