fredag

Uppe med tuppen som vanligt. Thilia vaknat flera ggr å ville ha mat, äter som attan den lilla hönan!! Fick gå ner å fixa välling vid halv 5 ca för hon hade ju redan smäckt en hel några timmar tidigare... Iaf somna vi om en stund till, men var uppe ca halv 7 igen.
Fixade, plockade lite, grejade. Lite bestyr här å lite där. Åkte sen till Nässjö å handlade lite mat, behövligt. Anna smsa, jag skulle kolla om nån hade öl, men jag fick inte napp nånstans. Fick inte tag i svärfar, tror de hade haft annars. Typiskt, när man inte vill ha öl vill alla pracka på en, men när man behöver då är det ingen som har, iaf inte som de vill sälja!!
Åkte hem å fixade mat, fläskpannkaka, blev gott!
Sen städa jag lite till å mer plock... Thilia har lite leksaker hon pillar med, Elona släpar runt på mycket av sina grejer, det blir möe plock å fix av det...
Å sen kröp lillfia fram till trappen, när jag kolla upp sitter ungen på första trappsteget å e på väg upp på andra!!! Får allt grinden plockas fram, busunge!!
Sen åkte vi till farmor å farfar, Elona hade tjatat om farmor typ hela dan så det fick bli en visit. Fikade å tjötade lite. Sen hem å fixa mer mat, tacos denna gång. Kolla på tv. Elona somna i soffan. Thilia har varit mer krånglig ikväll, vridit sig som en mask å gnytt. Somna tillslut, men vi har vatt å kramat några ggr då hon varit jätteorolig. Nu sista gången jag var uppe åt hon upp vällingen å somnade gott så nu hoppas jag hon sover länge innan nästa gång hon vaknar!
Själv ska jag nu göra kväll, toabestyr, mata katten å krypa under täcket.
Natti!



Kommentarer
Anna

Typiskt med ölen:( men vi har inhandlat lite så de kan fira min födelsedag! Själv fick jag en flaska alkoholfritt vin! Max fel!!!!

Kram

2009-10-31 @ 08:22:50


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0