fredag=öppna förskolan

Vaknade halv 8 idag, har fått sova mer inatt skönt det. Mange skulle lägga Thilia igår men det gick sådär, jag tog med henne ner å kolla på ncis kl 23, halv tolv ca somna vi å jag vakna 00 å bar upp liten å la mig själv, jättetrött. Uppe vid 3 ca, mer mat, sen uppe å stoppa in tutte nån mer gång bara, ganska ok, sov ju mer än 3 timmar iaf!! Bättre idag men ännu snorig, å lite trött då, men trots detta tog vi en promenix till öppna förskolan. Anna å barnen kom å sällskapa, Noa på sin 3hjuling. Nona skulle såklart cykla med då. Noa hade punka på sin cykel därav 3hjuling, men jisses va han trampa på haha!!=) Var mys som vanligt där, barnen blir bra underhållna, idag gjorde de söta små troll av trådrulle, flörtkula mm!!

Väl hemma räfsa jag upp lite mer äpplen som aldrig verkar ta slut... Skönt när de e väck sen!!

Lunchen bestod av gårdagens rester till Nona å Mange, själv åt jag chiliconcarne, var ont om annan mat i huset så vi lämna barnen hos farmor å åkte till Willys å handla lite, inte ofta man e i den affären å shoppar, men nångång e ju trevligt med omväxling!=P

Farmor skicka med pengar så kvällsmaten blev räddad, tog med mat hem från Pallas Atena, supergott!! Mätt så jag trodde jag skulle spricka!! Tack så jättemycket!!=)

Nu ska jag krypa i säng, imån blir det ett besök på ränneslättsloppet å spana in Dedde som kör å några till. Även Emma från plugget i Kalmar ska ju köra, det får man inte missa!!=D

Dagens steg, ingen aning, glömde räknaren helt å hållet.... Skärpning Plättis....=S



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0