hatar förkylningar....

Sabbar så mycket, jag vill ut och gå och röra på mig, inte sitta inne å snörvla å hosta. Vill ut å träffa andra mammor så mina barn får leka med andra barn! Frustrerande att vara sånhär, är ju bara trött å slö å tjurig....=(
Hoppas det försvinner snart....

Dagis idag igen, tog bilen dit som jag gjort hela veckan... Hem å fixat lite, plockat med lite tvätt, damsugat. Lagade mat, torskgratäng, säkert jättegott iaf enligt Mange, mina smaklökar är sådär, luktsinnet existerar inte alls just nu....Surt....

Hämtade på dagis, både Elona å Noa. Noa följde med oss hem ett par timmar för Anna vart hos läkaren, hon ska opereras i januari för gallsten, blir en gallblåsa mindre där. Hoppas det kommer gå bra!!!
Saknar våra promenader nu å det har bara gått en vecka sen sist.....

Det gick bra att ha huliagsniglarna här, de leker bra. Det var en del spring i trappen upp å ner, men kul hade de iaf!
Sen var det mat å bad på schemat. Bad för Thilia å dusch för Elona. Efter Thilias bad var det vatten typ överallt hehe, hon gillar att plaska!=D

Nu sover de små sötisarna å jag ska med krypa under täcket å sluta mina blå. Stora å små imån, blir väl 3:e torsdagen jag inte e där.... Men Elona får följa med Anna, Noa å Max dit! Tur jag har dig Anna!!!=)

Natti!


Kommentarer
Anna

Tur att jag har dig med =) men du kunde ju gå på stora och små själv idag :)

2009-10-22 @ 14:12:07
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0