DUBBELSUCK!!!!

Hade skrivit massor å naturligtvis strula det å blir inget av det hela..... Orkar inte skriva allt igen så det blir en snabb kort version....

Upp, tända brasa. Påklädning, dusch av mamman å påklädning. Mat. Fläta äldsta barnets hår, inte jättelätt men blev ändå nöjd!!
Beslöt att vi skulle till sången. Ingen bil hemma, Mange sen på månnen. Han kom hem, vi körde han till jobbet, kom sent till sången men gick bra ändå.
Jag skulle inte sjunga, inte prata. det gick inte bra, jag både sjöng å pratade= hostattacker. Värsta kli i halsen...
Hem, fixa mat spaghetti å köttfärssås. Symaskin fram, sydde gardiner till Elonas rum, blev nöjd. Maskin framme ännu, imån syning av gardin till Thilias rum, krångligare med snetak, men hoppas det med blir bra.
Åt mer vid 5, stekte ägg å bacon å lite falukorv, gott. Mange iväg på hockey, vi kolla hemma. En period senare nattning av Elona med trött Thilia först på golvet sen i knär med bok= inte smidigt, men det gick, Nona somna. Ner, fixa välling, litet barn somna.
HV vann 4-1 mot frölunda, kul match.
Kollat lyxfällan, fattar ej hur man kan leva 30 000 pix över sina tillgångar varje månad???
Mange kommit hem.
Snart natti natti.
Phu.......

Just ja, kolla giviktkoll, enligt dem skulle jag gå ner 20 kg till januari 2010 om jag följde deras linje... tål att tänka lite på, mådde ju så bra sist, men undrar om jag skulle lyckas hålla mig till bara den maten......=S

Sängen nu, öppna förskolan imån!



Kommentarer
Anna

Vi ses imorgon! 20 kg till januari inte dåligt!

2009-10-22 @ 22:45:22
URL: http://annaisismyname.blogg.se/
a

nä inte illa, kunde va värt ett försök, men som sagt, bullar, bröd, potatis är inte den melodin....

2009-10-23 @ 08:02:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0