Kalas

Idag fyller mamsen år grattis!!=)

Hade lite vakentid inatt med Thilia, hon hostade igår kväll så jag fick ge henne lite ventoline, då gick det över å hon somnade. Sen gav jag henne välling vid 3tiden å hon hade svårt att somna om, var jättetrött men som en fiolsträng i kroppen. Till slut somna hon iaf, skönt det, mamma va jättetrött.... Elona har kommit in till oss ofta sista tiden, Mange makar så snällt på sig så hon får plats. Å sen drar hon igång riktiga snarkningar, som en hel karl!!! Prata med bvc Marianne om det, nästa tid med Thilia ska Elona med så skriver hon en remiss till öron/näsa/hals så de får kolla upp det. Ni kan ju tänka er hur kul det e å lyssna på hennes snarkningar å försöka sova.... Mange sover ju som en gris ändå, vissa har d

Det bra....

Dagislämning, hem å plockat lite. Matlagning, blev en paj, god men halvkonstig, ska testa lite annorlunda nästa gång!=)

Hämtade Elona, hem å försökte få i henne mat, hon ville bara ha glass....suck å stön... Har haft några duster idag, men jag har varit tråkig å trött mest hela dan, ingen vidare ork med nåt å då har jag heller inte varit nån vidare bra mamma. Men alltså, visst har man väl lite rätt att få va trist å tråkmamma med??

Gick till mamma på kalas ikväll, hon bjöd på smörgåstårta å rulltårtebakelse mumma! Hon var nöjd med sin present, ett par goa tofflor!!=)

NÄr vi kom hem var det kvällsbestyr, jamis tandborstning saga Elona somna. Jamis välling Thilia somna. Jag fixa med tvätt å åkte å handla lite. Väl hemma kolla jag klart på hockeyn, var 3 min kvar. HV vann med 5-3 mot rögle, gött!!!
Mange somna i soffan, jag ska göra mig sängklar å sen sova läääääänge!! (kan ju hoppas iaf!!!)

Åsså hoppas jag denna envisa träligt tråkiga förkylning ger med sig så jag kan börja gå till dagis igen å röra på mig, frustrerande detta nu.....



Kommentarer
Anna

Lustigt att vi åkte till Konsum samtidigt!

Kram

2009-10-28 @ 20:06:09
URL: http://annaisismyname.blogg.se/
Annica

Ja det var det faktiskt hehe!! Kram

2009-10-28 @ 23:24:04
Erika

Klart att man får vara tråkmamma ibland. Ingen är ju inte pigg och glad jämt. Kram på dig =)

2009-10-29 @ 14:20:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0