mer förkyld....

Kom inte in här igårkväll så jag uppdaterar nu.

Japp, ännu mer förkyld, snor, hes, hängig å trött, somnade ganska skapligt halv 11 å sov till strax innan 12, då böka Thilia lite. Gav henne tutten å hon somna om. Jag gick ner å släckte överallt å stängde av dator å tv då mannan somnat i soffan (som vanligt!:-)) Gick upp, gav Thilia välling, sen sov jag till kvart i 7, jätteskönt!!

Tog bilen till dagis då jag inte tyckte det var lämpligt att gå med min hals som var öm. Hem å fixa mat, bus med Thilia, hämta Nona vid 2, hem igen å mys/busa lite, Mange kom vid 4, vi åt lite, sen iväg till kullen å kolla JP, Jennie var ju med i matrecet måste man ju kolla in!! Sen hem å natta 2 trötta å snoriga barn. Kolla tv en stund, dusch å lite sånt sen bädden.

Det var den dagen det, inget spännande precis....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0