missade fredagen...

Så jag skriver nu istället.

Vaknade ganska tidigt igår. Tände kaminen, myspys när det sprakar däri, enda som inte e bra är att Thilia tycker den är jättespännande å vill gärna ställa sig upp å titta in i den och då lägga händerna på kaminen...Lite väl varmt för det, så vi får skaffa nåt galler el så å ställa upp framför. Sen vart det frukost, Thilia fick gröt, Elona åt "kattyoghurt", Milkos Tigeryoggi, å jag åt dåligt igår, en macka bara... Inte bra, orkade bara inte göra min smoothie som annars e god å jag står mig länge på den. Lat...=S
Sen tog vi bilen till öppna, mer lat, men känner mig ännu lite sådär i kroppen så dumt att anstränga sig i onödan...
Det var många som kommit dit idag, 22 barn, 10 mammor å en tant som hon sa Lena om sig själv haha! Hon har ett barn som e i Elonas ålder.... Barnen målade, blåste färg med sugrör. Vi fikade å lekte å sjöng. En tjej från vuxenskolan var där med barnböcker å sålde så vi köpte en, kostade hela 34 kronor!=D
När vi kom hem vart det slappt så vi beställde en pizza å delade på jag Mange å Elona. Efter en stund kom min kusin Sandra med sin huligan Viggo på en fika. Huligan Viggo å huligan Elona leker bra ihop, de busade i våran säng å kollade på film bla. Kul å träffa dem var det, tiden går ju så fort så det var längesen nu, men vi ska till dem å hälsa på snart å kolla in deras nya bostad. Sandra har blivit sambo så nu bor de i ett stort hus, ska bli kul å se det!
Sen hände inte så mycket igår, vi gjorde tacos på kvällen å kolla på idol.
Sängläge intogs runt midnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0