onsdag

Gick upp å kände mig ganska utvilad idag, skönt sånt trots att jag vatt uppe ett par gånger med Thilia inatt. Vi gick till dagis jag å barnen, Anna tog bilen hon hade haft en kämpig natt med Max å var trött. När jag lämnat Elona gick jag runt Gunnestorp å pilla med min stegräknare å ställde in den rätt å sen knata jag på, jätteskönt väder, kallt å soligt men skönt! När jag kom hem räfsa jag ihop äpplerna, vet inte hur mycket som kommit på trädet i år, men en hel del å ännu har inte alla fallit ner.... Kom in å kolla skulle kolla stegen å då hade apparaten nollställts, hade  lyckats komma åt en knapp så det vart ju lite snopet.... Lagade mat å Thilia sov som en stock, somnade lite efter 10 å sov till halv 1, skönt!!
Lagade mat, kasslergratäng å ris, gott. Sen messa Anna, hon skulle promenixa till dagis så jag hängde på. Vi gick runt Tryggarp hem, tog sin lilla tid med sniglarna som bara ska åka ståbräda 10 m, gå 2, åka 1 m gå 5.......suck... Men hem kom vi å Elona var trött å somna i soffan å var omöjlig att väcka, sov från lite i 4 till halv 6 ca...
Åt lite kvällsmat, i badet med Elona, sen åt jag å Mange å Elona lite igen, bra ordning på maten ikväll....å sen var det nattning av de små å nu e det nattning av mig med, trött...
Vet inte stegen exakt idag men nånstans mellan 17-18000 blev det nog iaf!! Bra jobbat Plättis....;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0