Ränneslätt

Åt färska frallor till frukost som Mange å Elona var framme å köpte, väldans gott!! Sen åkte de till Björn å hjälpte till med nåt med hans 855:a å jag passa på att byta lakan å fixa lite.

Vid 12 lämnade vi tjejerna hos mamma å åkte till ränneslätt för att kolla på enduro, riktigt kul faktiskt! Fick bra koll på starten. Först damerna, å där var en tjej som jag plugga med i Kalmar med, hon kom iväg först å det fick vi med på film. Sen andra starten va Dedde med i å han kom oxå i väg ganska bra. Efter det åkte vi till berget å kolla, såg Kent komma först sen Dedde å Mackan å Diaz å Emma med då! Heja på henne men tror inte hon såg mig. Kul ändå!! Käka en hamburgare i skogen med, inte dumt!=) Innan vi åkte hem gick vi till parkeringen å prata med Dedde lite, lagom sleten hehe!!

HÄmta barnen hos mamma å det hade gått jättebra, skönt som attan!! Väl hemma kolla vi klart på hockeyn, hv vann med 5-4 mot luleå, gött!!

Till kvällsmat blev det tacos, mumma! Nu sover barnen gott å jag ska nog med sluta mina blå, skönt att lägga sig i nya rena lakan!!=)



Kommentarer
Anna

Kul att kolla när man känner igen så många! Jag lämnad av Roger och Noa i Eksjö och åkte hem till mamma!

2009-10-18 @ 13:14:19
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0