Slöar dag

Sov till nästan halv 10 idag, Mange tog med båda barnen ner runt 7 å jag sov som en gris vidare....;) Himlans gött!!
Åt lite när jag kom ner, fixade iordnig Elona sen, Mange tog med sig henne till Ränneslätt idag å kolla på endurotävlingar, jag stanna hemma med Thilia. Har inte gått i många knop idag direkt, bara slöat.....

Mamma hade gjort kött å sås till midda, blev över så jag gick dit å hämta det, behövde bara koka potatis, smidigt... Mange å Elona kom hem efter några timmar i skogen å vi åt. Sen spela Mange å Nona ps, cross naturligtvis... Hade tråkigt en stund, messa med sis så till slut hamna vi där å fika lite, så lite luft fick jag! Tänk att suttit ine en fin dag som denna.... Men jag känner att nåt mer e på g i min hals å näsa, kliar lite igen så vi får väl se om det blir nåt av det....=/

Nähepp, nu blir det bädden, e trött nu å ska ju upp till dagis imån så dags å släcka ner i Brocklyn!!!=) 


Kommentarer
Anna

Den där halsen tycker vi inte om! Den sabbar ju våra härliga promenader ;)

Hoppas det inte blir så mycket av det!

Kram

2009-10-19 @ 11:39:24
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0