Snorig Thilia

Har haft en spännande natt inatt, Thilia krånglade en hel del när vi la oss, sluta med att jag gick ner å kolla film med henne i famnen till ca kvart över 3.... Hon fick välling, ny blöja å även en alvedon, för till slut börja jag haja att hon va på väg å bli dålig, lite småvarm var hon... Somna runt 3 iaf å sov till kvart över 6, det e vad jag sovit inatt.... Inget stora å små för oss då, men Anna var snäll å tog med Elona ner, det hade gått jättebra!! Så skönt att det funkar bra att göra så ibland!!
Thilia pigga på sig lite på dan, bara näsan som rann, kan ju hoppas det inte blir värre än så...

När Anna å barnen varit i körka kom de hit, vi skulle baka bullar. De fick lite mat först å sen sattes deg å sen bakades det för fullt, var riktigt skoj!! Mange kom hem å efter ett tag dök Roger upp med så då fika vi nygräddade bullar å saft å kaffe å mjölk inte dumt alls!! Framöver blir det pepparkaksbak å lussekatter å julgodis mm.

Ikväll har jag varit hos en gammal klasskamrat på tupperwareparty. Trevligt å träffa lite nytt folk, de bor i ett lagom stort hus, jättemysigt!! Å lite burkar blev inhandlat......=)

Nu gjorde precis HV mål, 2-1 står det så nu ska jag kika på sista perioden innan jag kryper i säng. Kan ju hoppas på lite mer sömn inatt, men räknar inte med det, bäst så!! Hoppas vi kan gå till öf imån....

Jaha, mål igen haha!!!!=D GÖTT HV!!!

Då jag knappt varit ute idag blev det dåligt med steg tyvärr....

Just ja, Thilia ställde sig upp mot diskmaskinsluckan idag med....Tar sig fram fort med nu så kan inte annat än acceptera att hon e tidig min lilla tjej.... Fast lite stolt e jag ju så!!=)



Kommentarer
Anna

Bullarna va lika goda idag! Vi ÄR duktiga. Längtar redan till nästa gång vi ska baka! Jag sominte ens gillar att baka :) men tillsammans med dig blev det genast mycket roligare. Å Thilia är för söt å hon är ju verkligen inte stilla många sekunder!

Kram

2009-10-16 @ 22:25:45
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0