sugen

på mer motion!!=)

Stora å små idag, det e ju torsdag! Gick dit med Anna å barnen, så skönt att röra på sig igen! Var  en del mammor där, kul när vi är några som är där, alltid mysigt å trevligt att prata av sig lite.

Väl hemma skulle jag laga mat, fixa lite annat innan å Elona var trött så hon somnade i soffan å sov i 2 timmar! När hon vaknat gjorde vi köttbullar å spaghetti, mumma! Elona åt massor, bra det.

När Mange kom hem, sluta egentligen 3 men kom vid 5, hade hjälpt jobbmate med hans bil igen, så blev det lite bus å tjöt. Bad av 2 st barn med.  Parkerade Thilia i baljan i duschen idag, tur det, jag var genomblöt efteråt haha!! Hon plaskade som attan å hade jättekul! Så jag hoppade in en sväng med, sen Mange å Elona å jag gav liten gröt, sådär poppis ikväll. Sög i sig en flaska välling innan hon somnade sen istället.
Elona somna ganska fort med, trött trots 2 timmars sömn, men hon var ju vaken redan vid 5 i morse, låg kvar till halv 6 sen gick Mange upp med henne å jag sov vidare till halv 7 då Elona ropade å var kissenödig!! =)

Kollade på hockeyn, gick inge bra idag, de va lite yra på isen å förlorade med 3-5 mot Södertälje.

Nu ska jag fixa med tandborstning å sånt sen ska jag krypa under täcket, är trött idag.

Imån fredag å start på helgen!! Gytt!!=D



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0