tisdag

En helt vanlig tisdag.
Gick upp på morgonen, fixa med frukost å klädning. Iväg till dagis, hem fixa lite tvätt, slappat mest då jag e ganska förkyld. Lagat mat, köttfärsbiffar m sallad.
Mamma kom hit å va hos Thilia när jag hämta Elona på dagis för T sov, men hon vakna strax innan jag åkte, fast jag slapp dra med henne ut iaf.
När Mange kom hem lämna vi barnen hos farmor å åkte till maxi å handla lite. Köpte en trisslott, vann 25 pix, köpte en till som jag ej skrapat ännu. Köpte en sverige lott med, ingen vinst, men lämna den i en urna på maxi så ja e med i en dragning om 10000 pix, skulle ju inte sitta fel!
Kollade på hv matchen när vi kom hem, de förlora mot djurgårdenmed 2 mål mot 3.
Sitter nu här å plitar å ska släcka ner i Brocklyn, ny dag imån!!
Bye


Just ja, Thilia satte sig upp själv idag!!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0