Blir så trött.....

Lyckades radera för 3:e gången vad jag skrivit..... SUCK!!!

Kortfattat: Har inte så ont i höften idag, vilar idag så kan jag nog traja tipsis imån å förhoppningsvis cirkelcamp med. Ska ju springa vårruset oxå, hoppas höften slutat krångla till dess!!

Öppna igår, jag å Marie med barn, sen 2 somaliemammor med varsinn 8 mån bebis, den ena hade 4 tjejr till hemma å den andra 2 st, eller ja på skola å dagis... En tjej till som ska ha praktik hos Lena, hon hade läst svenska i 8 mån å var hyfsat duktig. De andra 2 kunde lite svenska med. Var en intressant å kul dag på öppna med lite svårighet att göra sig förstådd, men lyckades ändå till slut förstå varann med lite teckenhjälp!!=) Praktiktjejen hade inga barn, hennes pappa var död och mamman visste hon inget om, var hon var om hon ens levde... Vi har det nog ändå ganska bra här i Sverige...

Åt tacos på kvällen igår, lillebror var här en sväng oxå.

I torsdags var det sång och på kvällen yoga, alltid lika kul, men fick lite ont i höften igen då....

Nu är Mange på jobbet å svetsar grannarna Rickard å Hannas bil, var visst väldigt dålig balk så det tar tid att svetsa den... Sen ringde de från hemtjänsten, Manges mormor hada visst ramlat igår och slagit i huvudet. Hon är ju lite senil så det är svårt att avgöra om hon har så ont som hon säger eller inte.... Svärisarna är i Stockholm i helgen, typiskt att sånt ska hända då, men klart man gör så gott man kan för att hjälpa till!!

Nu ska jag kika på arga snickaren och sen är det hockey, heja HV!!!=D


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0