Fika

Ska iväg till kullen strax å fika lite, var sugen på en av Majsans bullar men där gick jag bet, hon har inga bullar kvar...=( Får väl dricka te å se glad ut ändå!! =P

Var sång igår, lika najs som alltid! På kvällen åkte jag å sis till veckans yogalatespass, men Malin var sjuk så det var Anna som höll i passet. Var mest yoga och shit vad vig människan e.... Det var skönt att bara tänja på kroppen, så trist att jag e så himla ovig bara...=(

Var hockey på schemat sen, hv vann med 5-4 mot dif gytt!!! De hämtade upp ett 0-3 läge, inte dumt jobbat!! hoppas vi på guld imån!!=)

Idag var jag å tjejerna på öppna en sväng, oxå najs! Var ganska många där idag, lite nya ansikten oxå, ännu mera roligt! Får nog börja gå dit på måndagar framöver, Mange ska vara hemma fredagar å va pappaledig. Hoppas ju han går dit på fredagen, Elona skulle bli så besviken om hon inte får gå dit, hon e ju på dagis på måndagen...

Nähepp, dags å sätta lite fart!
Tjing!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0