Musik....

LÖV IT!!!! Har ni inte hört denna så lyssna, den e sååå bra, Somewhere Over the Rainbow by Israel Kamakawiwo'ole!! Kan höra den om och om och om igen.....
Finns så mycket att lyssna på och sitter man på youtube så bara bubblar det upp en massa bra musik som man lyssna på förr, sacrifice, forever yong, rhythm of my heart, cranberries, 2 unlimited mmmmmm listan kan göras hur lång som helst....
En av mina allra största favoriter är Enya. Glömmer aldrig första gången jag hörde caribbean blue och ja den ståpälsen.......ryyyyysssssssssssssss......=P
Enigmas return to innocence kommer för alltid ha en speciell plats i mitt hjärta.... minns den allra första gången, känslan, smaken, lukten....mmmmmmm.........=)

Nu är det dags för bädden, så svårt att slita mig nu bara, skulle lätt kunna sitta hela natten och lyssna....

Se hela bilden



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0