skärtorsdag

Började dagen trött. Thilia åt välling kl 1, innan det hade jag knappt somnat. Vaknade av att hon umnmnmnmn i sin säng vid ca halv 4 igen, ville ha mer välling....suck sa jag,  la ner henne med tutte och det funka tills jag lagt mig igen. Elona hade kommit en stund tidigare och var vaken bredvid mig. Spännande...NOT! Jag tog Thilia bredvid mig för jag tänkte inte ge henne nån välling minsann... Men när kl var typ halv 6 var jag aptrött så jag gav upp, gjorde välling, gav T hon somnade på studs igen... Elona gasta att hon inte var trött å ville gå ner, jag sa sov det är natt ännu! Och hon somnade om. Mange gick till jobbet, jag fick sova till halv 7 då vaknade T igen. Gick ner å jag halvsov i soffan en timme. Fick gå upp och väcka Elona vid 20 i 9, sov som en gris, inte så konstigt....=) Sa att nu är det dags att vakna och bli påskakärring och hon satte sig upp å sa jaa hehe...Goa skrutt ändå=)<3
Fick 2 fina påskgummor iaf på bild!!


Lämnade Elona på dagis, de skulle ha påskbuffé så alla var välkomna då. Sen åkte jag vidare till kyrkan med Thilia på sången, påskfest där. Världens goaste och roligaste präst Krister var med idag och visade upp sina skådespelartalanger!! Han är så bra!!!=D

Åkte hem sen med trött T, hon somnade efter mycket om och men.... Jag planterade i mina nya fina krukor ute, blev bra om jag får säga det själv!;P

Svullade Florensmat, var duktigt lata idag...

Åkte sen med Anna på veckans yogalatespass, var bara 7 st idag (tror jag om jag räknade rätt!!;)). Gick bra, stör mig på höften bara... Men jag klarade plogen!! Så gött att äntligen haja hur man gör!!=D

Väl hemma blev det nattning av barnen, dusch och kyckling å grönsaker till sista på HVmatchen. De vann mot Skellefteå med 2-0, står 1-0 i matcher. GÖTTIGT! De spelar på påskafton hemma i Jkpg, blir att spana hemma i soffan!!!

Nu e det väl dags att bege sig till Blåkulla då....;)



Se hela bildennatti.....!



Kommentarer
Sandra

Hemskt söta påskkärringar de har i Forserum. :-D

2010-04-03 @ 12:46:48
URL: http://sandraiam.blogg.se/
Annica

Ja visst har vi hehe!!!=) Vissa mer villiga än andra med hehe!! =D

2010-04-05 @ 00:10:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0