träningsvärk...

Var på cirkelcamp igår, jisses vad jobbigt det var, men så kul! Man tar ut sig en del på det passet, sketslut... Var ett nytt pass de satt ihop, och det var bra mkt jobbigare och roligare än det förra! Kan lova att jag har träningsvärk idag.... Helt klart värt det, och ikväll blir det pump å spinning, svettas e gött!!;P

Thilia har sovit hela natten, så skönt!! Hon sov knappt nåt igår, en stund på tipspromenaden bara, så hon somnade typ halv 7. Strax innan 8 fick hon en slurk välling sen sov hon till kvart över 7 idag!! Elona somnade strax efter 7 igår, nångång inatt kom hon in till oss, och sen fick jag väcka henna 10 över 8 så vi skulle hinna gå till dagis!! Å tänk, vi hann....=)

Har gått runt Snuggarp med Anna idag, är skönt att röra på sig, och behövde röra på mina ömma ben. Thilia var inte lika road av att gå idag, hon var mest arg halva vägen...Skruttfia! Och här hemma klättrar hon bara upp i soffan å härjar runt. Hon kan ta sig ner själv med, men ibland sätter hon sig jämte soffan, typ rakt ut i luften, och där e det ju en bit till golvet...=S Har lagt soffkuddarna nedanför, men ändå.... Hon är ett litet vilddjur den skruttungen!! <3

Nähepp, dags att fixa lite lunch!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0