alla<3ansdag!!

Thilia snormadam har bökat lite inatt, men sov ändå till ca 8, Mange gick upp innan 7 tror jag, Elona låg vaken igämte å lekte med sin docka... Hon gick ner till han efter en stund å jag snarka vidare. När Thilia vaknat hämta Mange henne så jag låg kvar till 9 ca, lyxigt värre...;)

Har städat övervåningen idag, bytt lakan å skurat toan. Fixat med tvätt med, den sinar aldrig så det jobbet behöver man inte va rädd att bli av med inte!

Mange åkte till pannan å när han kom hem hade han med sig blommor å en ask noblesse!! Är det <3andagen så e de!! Tack min kärlek, älskar dig!! Elona å Thilia fick med smaka noblesse, Thilia gav vi en på golvet å när vi kolla till henne såg hon ut såhär....=D 


Bakade en kladdkaka med Elona, på dinkelmjöl å mycket lite socker, tycker de blir för söta i vanliga fall med allt socker enligt recept så jag halverar då med, men nu med gi ska det ju inte va nåt helst, men jag hade i lite iaf. Smeten var god iaf!;)

Gick till mamma å Bengt å åkte lite 4-hjuling, Elona älskar det!! Blev inte så länge idag,moster Maggis å hennes man Bosse kom dit å fika, de hade även med Bosses bror å fru. Lennart testa Bejs 4-hjuling å han såg ut som en lycklig 5 åring där han for fram hehe!!

Vi tog med kladdkakan till svärmor å svärfar. Elona å Mange lämna 4-hjulingen på jobbet å tog bilen, jag å Thilia promenera upp. Inte helt smidigt i snömodden, men fram kom vi till slut. Avnjöt kakan med grädde å hallon, mumsigt värre!!=) Stannade ett tag å tjöta å lekte med leklera innan övriga familjen tog bilen hem å jag använde mina ömma ben, känner av dansen i vaderna idag så mer promenad blir det imån till dagis!

Nu e det bäddtajm!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0