Längesen...

jag skrev, och längesen det var sån vinter som det är ute nu!! Tycker det är underbart!! =)

Igår var vi med bernan och tog spruta nr 2 mot svininfluensa. Båda blev ledsna, men det gick över fort. Elona fick en påse godis, lite muta då hon inte ville ta sprutan... Nona har lite ont i armen idag, annars har inget märkts på nån av dem, skönt!

Sotaren var här igår, blev bra drag i kaminen sen hehe!!

Var med Anna på bio i lördags, vi såg Precious, jättebra, se den!

Förra veckan var jag å tränade, sen tog det 2 dar och jag var dunderförkyld... Så surt, jag vill komma igång å träna nu ju!! Är bättre nu så nästa vecka kanske det går att sätta igång igen..

Igår åkte min syster å sambo och ett par till till Thailand. De hade nog tur att de kom iväg som de gjorde, idag har det varit kaos typ i hela landet så vet i 17 om de kommit iväg. De var försenade över 1 timme iaf, men nu ska de väl vara framme i solen och värmen!! =) Vill med åka...

Kikade på trapp igår, de e inte helt gratis om jag ska få en sån trapp jag vill ha... Sen vill jag få färdigt en del här hemma med, i sommar ska taken invändigt målas, alla lister ska komma upp som saknas överallt, Thilias rum ska bli klart å det innan sommaren, helst igår... ;P Å ute ska det upp staket å fejas. Vill ha en ny bod, helst ett garage med... Vill så mycket, men inget e gratis tyvärr... Får väl se vad som kommer hända...

Ska börja med maten, får bli kålpudding idag, Mange kommer bli gla iaf. Hoppas jag, har aldrig gjort det så det kan bli spännande...

Ska försöka få in lite bilder med.

Just ja, får inte glömma, Thilia går lite nu!! Så duktig min lilla tjej!!=)


Kommentarer
Anna

Hon är duktig tjejen men fy så stora de börjar bli redan! Fattar inte vart tiden har tagit vägen. Men vi får väl se till att vi får vara hemma igen snart ;)

Kram

2010-02-03 @ 14:00:14
URL: http://annaisismyname.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0