Snökaos!!!=D

Inatt har det kommit mängder med snö!! Jag ska jobba ikväll å imån bitti, tur jag inte sa idag på månnen, hade blitt jobbit å ge sig iväg med bilen....

Har en "pinne" i trädgården som e typ 60-70 cm hög, den syns inte längre.... Å mer faller det så undrar vart all snö som skottas undan från vägen ska få plats...??

Igår var vi hos syster å kika på både dem å kort från resan. Jennie var som en neger i fejan!! Svart å ett par blå ögon typ haha!!=) Å jisses vad fint där e å vad kul de har haft å jag blev ju inte nåt sugen på att åka dit... Här ska sparas iaf, så får vi se om vi kan åka dit nästa gång syster å dom ska åka!!

Nähepp, ska ta hand om mina små gryn nu, gnälligt värre!!=)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0