Tidningen

Idag var vi med, jag var tom omnämnd i texten hehe!! ;) Blev bra, synd där inte var fler just den dagen bara, men så är det ju, vissa gånger fler andra färre.

Tog bilen till dagis, hämtade även Noa så Anna slapp ge sig ut, hennes minsting börjar sina dagar alldeles för tidigt ibland å idag va en sån dag.
Passa på att slänga lite skräp med innan vi åkte hem.

Gick ner å hämtade, tog vägen om Tryggarp å Anna hängde på. ventilerades en hel del som vanligt på våra promenader!!
Sara å barnen tog sällskap en bit på vägen. Elona bröt ihop för vi gick vägen förbi skolan å inte fabriksgatan... Stora bekymmer för en liten tjej... <3

Fixa lite mat när vi kom hem, å efter det var det dags för bodypump å spinning. Svettigt, men det var snäppet svettigare sist. Jag var tröttare i benen idag, men det är bara att köra på!! Skönt är det att ta ut sig så in i iaf!!

Nu sover barnen, å jag ska äta ett ägg. Sen blir det bädden. Somnade tidigt igår, slocknade i soffan strax efter halv 9 redan.... Så blir det när man ska leva nattuggle liv med 2 småskruttar i huset varav den ena inte klarar sig utan minst 1 flaska välling på natten.... <3 =)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0