Träning mmmmmmm löv it!!!=)

Körde pump å spin igår så himla skönt!! Och kul när det känns att det tar å att man orkar mer för var gång. Å när man ställer sig på vågen och den går åt rätt håll, då blir man ännu gladare!! Minus 6.5 kg, så gött å fler ska det bli!! =D Är ju skillnad på måttbandet oxå, runt magen mäts det nu minus 11 cm, inte dumt det heller!! Tänkte kört pump å spin på fredag, missar ju yogalates imån, men spinpasset e fullbokat så jag funderar på lördagen istället... Får nog bli så, kul å testa ett nytt pass!!

Ska göra oss i ordning nu, ska iväg till min kusse Gagga å ha kul en stund, Elona blev jätteglad när jag sa vi skulle till Viggo!!


Kommentarer
Anna

Vad duktig du är vännen! Fatta 11 cm och 6,5 kilo! Det är ju helt super!

Kram

2010-02-24 @ 20:11:32
URL: http://annaisismyname.blogg.se/
Jennie

Roligt att det går åt rätt håll!! Fortsätt så!! Kramar

2010-02-24 @ 21:27:15
URL: http://theicewomen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0