Underbart!

Ja det tycker jag det är ute, så himla vackert!! Jag har nog aldrig sett så mycket snö, men jag ser det gärna ett tag till, love it!!=D

Bvc möte idag, trevligt att bara sitta å prata om livet bla. Lite fika med, dinkelfralla åt jag som Anna bjöd på, goda!!

Åkte te Manges jobb efter för å se om han skulle åka med hem. Han körde sandellabilen till Dåppens å sen åkte vi hemåt. Då stod en BKåkeri lastbil på väg från swedoor över bron och slira över vägbulan... Inte kul sånt stackarn... Vi åkte hemåt å Mange hämta en back å öste i sand från lådan i backen jämte gatan vid vårt hus, (han fick skotta sig in till den, syntes knappt i all snö!!) åkte sen till bron igen å lastbilen hade han lyckats flytta 1 m ca så han blev väldigt glad över sanden och tog sig vidare!! Dagens välgärning det!!!;D

Väl hemma åt vi kvällsmat, sen busa i med barnen å stoppa dem sen i säng. Nu har vi kollat tv en stund å Mange snarkar i soffan å jag ska borsta gaddarna å ramla i säng efter det, trött nu...
Imån e det dagis å på em/kvällen pump å spin för mig gött!! Missar träningen på tors, Gunnar (svärfar) fyller 65 så då blir det firning med exotisk planka mumma det!!=) Hoppas nån hoppar av spinningen på fredag, var fullt när jag tänkte boka nu...Funderar på lördagen annars... Vi får se!!
Kulekap på Tiger på torsdag med, den token ville inte gå ut å göra sina behov imorse, var ju -25 ute..Han satte sig i duschen å pinka, såg hur kul ut som helst haha!! Ganska smart med ju, slippa torka på goövet, bara att spola ner....;)

Just ja, jobbade i helgen med, 2 pass, lör kv å sön morg....jobbigt å gå upp när man inte e van...men det gick bra och var ganska kul faktiskt. Finns lite å göra, det kliar lite i fingrarna för den skull...

Natti!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0