Veckovis.....

Dålig på bloggen, ganska tråkigt för er som läser (om det nu är nån!!), jag gillar ju egentligen å skriva men blir nog lat så här på kvällen.....

Började träna i veckan, svettades enormt på spinningen i tisdags, kom underfund med hur taskig balans å hur fruktansvärt ovig jag är igår på yogalatesen... Imån ska jag på afro powerdance, tror det blir kul. Nästa vecka kör vi (jag å Anna) spinning, bodypump tisdag å yogalates torsdag igen, kan ju bara bli bättre med balans å vighet... Å sen funderar jag på att testa nåt mer pass på helgen, men inget bestämt ännu. Skönt att röra på sig å bli sådär trött, känns i kroppen och det är bra. Har gått till dagis å både hämtat å lämnat å sen gått ytterligare långa rundor denna veckan, lite mör här å var men det är bara att kämpa vidare, min kropp mår bra av lite motion!!=) Kan även tala om att det är inte helt smidigt att skjuta en barnvagn å dra en snowracer samtidigt i snön, men det är bara att gilla läget å välkomna den extra motionen!!=)

Nu ska jag krypa i bingen, ganska sandig i ögonen. Ska bara peta in en pinne till i brasan.....;)

Just ja, har vatt visning av Starkens hus idag, var lite folk å kika där så jag hoppas nån vettig mänska köper det. Om nu nån vettig mänska vill köpa det vill säga....

Å just ja igen, var ju på öppna idag, bara jag, Marie å Sussie med barn där idag, lugnt å skönt. Åsså var Hasse Edberg där å fota å kladda på blocket, blir ett reportage i tidningen i veckan om öppna, lite kul! Synd att inte fler var där idag, men å andra sidan kommer kanske alla med i stället på bild hehe!!!;P


Kommentarer
Anna

Jag läser!

Kram på dig vännen!

2010-02-14 @ 14:02:14
URL: http://annaisismyname.blogg.se/
Jennie

Har du testat Cirkel campen varannan söndag? Gör det.. Då vet man att mna lever efter det! O man förstår varför den bara är varannan söndag ler

2010-02-14 @ 20:24:56
URL: http://theicewomen.blogg.se/
Annica

Jennie, jag har tänkt testa den, men nu på söndag kan jag inte så jag får vänta ett par veckor till!!

Anna, jag vet att du läser men du kommenterar dåligt....;)

2010-02-16 @ 21:30:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0