-21!!

Ja nu är det riktig vinter ute, så härligt!! Fast det är lite väl kallt, kan ju inte va ute med barnen å leka i snön, de fryser fort.

Denna veckan har gått fort, dagis måndag å tisdag. Hämtade båda dagarna, själv i måndags å tisdagen med sällskap av Anna. Skönt att röra lite på sig iaf. Noa å Elona åkte pulka å snowracer. Noas snowracer var allt annat än racer i, var som att dra han på asfalt hela vägen!! Fast det blev ju lite slitigt så jag ska inte klaga hehe!!

I torsdags var vi å röntga Elonas hals. Hon satt blickstilla i mitt knä, min duktiga tjej!<3 Får svar av läkaren sen på hur det ser ut å om det blir operation.

I tisdags var Mange å Elona å kika på en 4-hjuling. De hade med den hem sen med. En ganska kul leksak, men jag har inte testat den än, står på Manges jobb nu, läckte lite olja så Mange plocka isär, Sadde fick svetsa å nu ska den sättas ihop igen å det var inte helt enkelt... Imån ska den dock va färdig så hoppas vi att den går   som ett skott sen hehe!! Här ska lekas!!;P

Idag har jag städat ut julen. Min fina disneygran åkte med ut, hoppas jag hittar en minst lika stor å fin nästa jul igen!! Tomtarna är nerpackade å sover till nästa jul som Elona sa hehe! Har bara julgardinerna uppe än, de ska ner imån, hann inte med idag. Ska fixa köksgardinerna lite med innan de kommer upp.

Igår kom fotona på barnen jag förstorat, ska in te stan imån å köpa ramar tänkte jag. Å lite annat smått å gott med.

Ska gå in å beställa biljett till riverdance, de dansar i kinnarps nästa vecka, har alltid velat se dem live å nu har de sin farwell tour så det är bäst att ta chansen nu. Ska höra om mamma vill med...

Har nu startat upp ett liv med gi. Får väl se hur det kommer gå, men hittills har det gått kalasbra. Kör på ett tag till å hoppas på ändring på vågen å måttbandet. Ska även dra igång träningen v 3, ska bli redit skoj!!

Nähepp, bädden kallar!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0