Fest

har det nu varit 2 helger i rad, kul har det varit. Förra lördagen var vi hor Erika på hennes å Magnus fest, blev en riktigt kul fest med god mat å mycket dricka. Kom på vem som fyllde mig på deras bröllop...Ivar, Erikas lillebror är en liten filur med flaskan i högsta hugg först att fylla på när glaset knappt var tömt hehe...;) Festa kan de på den kanten, och även denna kväll dansades det på stolar efter knappt 2 snapsar! Kommer gladeligen på nästa fest!!!=D

Hände inget speciellt i veckan, mesta vardagliga ting. Anna fick sin gallblåsa bortopererad, slipper hon det onda å det är ju bara bra.

GI är bra med, tappat 5 kg å 6 cm runt midjan och äter mat som aldrig förr hehe. Mår kalas! Blev ju lite "fusk" på Erikas fest å hade rysligt ont i magen runt 3 på natten å lite dagen efter. Fasade för denna fest igår men det har gått bra. Moster Cinna har fyllt 50 så det var hela släkten + några till där. Bjöds på god mat lekar å diverse annat skoj å alltid kul att umgås med släkten! Fläskfile å svamp i sås, potatisgratäng å sallad å bröd, jag skippa brödet, tog en pytteklick gratäng å mer av det andra, smaskigt! Åt efterrätt, philadelfiacheezecake typ, supergod, sen var det kaffe å tårta å det hoppa jag över helt. Alkohol blev det ju men inga överdrivna mängder.
Barnen sov hos mormor å Bengt förra helgen, gick sådär med Thilia. Mamma hade mest burit på henne på natten, sovit 1.5 timme.... Men jag bär inte runt på mina barn, mamma har alltid gjort det med oss, Thilia e inte van vid det så det var nog inte bra heller. Tänder som spökar lite, men jag sa låt henne ligga i sängen, hon fejar ett tag men somnar alltid. Men mor bar å satt sen i soffan med sovande barn på magen å våga inte röra sig ifall hon vakna hehe... Inatt sov Thilia bra, ska ju ha mat 1-2 ggr/natt ännu skruttfian, men hon sov bra. Elona däremot kräktes lite, men så åt hon knappt mat igår å mest godis, då blir magen lessen. Hon sov bra när hon väl somnat sen med, skönt det.

Fick midda hos Maj med, köttfärslimpa, gött!!

Har kollat på film ikväll å ska nu ta å krypa i bingen, lite sleten idag...

Blir träning i veckan, börjar med spinning på tisdag, ska bli kul!!!




Kommentarer
Erika

Vad bra att du hade kul. Det hade jag också =D Ivar e en riktig luring, haha.

Kram på dej!

2010-01-26 @ 22:18:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0