mitt 2000 tal

Poppis att göra ett sånt här så jag gör väl det med... Har ju hänt en del hehe...

2000 fyllde jag 21, förlovade mig efter 4 års förhållande, låg en vecka på sjukhus för äggledarinflammation å fick ärr efter titthålsop, tog "examen" som lantbrukstekniker,

2001 tog slut med pojkvännen, började plugga till ladugårdsförman i Kalmar å bodde ihop med 3 härliga tjejer å en korkad kille, var i Canada å kolla på kor skolan peja resan, jättebra, första sagan om ringen visades, snö på julafton

2002 tog "examen" som ladugårdsförman, började jobba på en gård utanför Österbymo med ca 300 kor, fira midsommar på Öland med kusin Sandra å hade skitkul, fick vara tärna på Erikas (som jag lärde känna i Kalmar) bröllop

2003 slutade jobba i Österbymo å började i Anneberg hos Andersson med bara 50 kossor, flyttade till Nässjö, gjorde min andra tattuering,  

2004 träffade jag Mange, flyttade hem till Forserum å Lillsjövägen, nyårsafton blev vi ihop på riktigt

2005 flyttade till Fredsgatan å blev sambo, Sven blev utekatt, var på Mallorca, blev gravid, massa snö på nyårsafton

2006 snö ända till slutet på mars, blev mamma i juli till gos Elona med akutsnitt, jättevarm sommar, vi förlovade oss, Sven goskatt dog påkörd av en bil

2007 bygglov inskickat å beviljat, påbörjad utbyggnad av huset, jag blev även husägere i samma veva, avlivade min häst i oktober pga fång å hög ålder, flytta till mamma under husbygget

2008 inskolning dagis för Elona som älska det direkt, jobb igen, inflytt i huset, blev större förändring än som var tänkt från början, men vi blev nöjda, blev gravid igen, blev husvagnsägare, var i Tunisien på semester

2009 skaffade en katt Tiger blev hans namn, blev mamma igen till en bus Thilia, jag fyllde 30, fick nya nära vänner med barn i samma ålder, ringde 112 för första gången på nyårsafton
      
Har säkert hänt mer av större betydelse, men fick nog med det mesta tror jag!!=)



Kommentarer
Erika

Vilken kul grej. Undrar om jag minns sådär mkt om vad jag hittat på... Hmm 2000 är ju hur längesedan som helst.. och sedan har jag ingen blogg att skriva det i så det får nog vara hihi. Kram

2010-01-26 @ 22:22:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Annicas klotterplank

Välkomna till min yra vardag!

RSS 2.0